Thursday, March 12, 2009

Siapa jemput YAB Menteri Besar Kedah?

Tadi salah seorang pemimpin PSK menghubungi saya mengatakan pihak YB Datuk Seri Mahdzir Khalid keliru kenapa jemput YAB Menteri Besar Kedah ke Mesyuarat Agung Tahunan PSK di Wat Padang Peliang pada 13.3.2009 ini. Sedangkan PSK jemput mereka hadir untuk merasmikannya.

Beliau memaklumkan bahawa ada ahli PSK pergi jemput YAB Menteri Besar Kedah untuk ke majlis tersebut.

Saya memaklumkan bahawa saya dan pengerusi PSK tidak tahu hal ini. Kami hanya menjemput YB Datuk Seri Mahdzir Khalid dan YB Suraya Yaacob sahaja. Ini mungkin sabatoj daripada pihak yang tidak setuju dengan penubuhan PSK.

Walaupun PSK mempunyai keahlian dari ahli UMNO dan Kelab Penyokong PAS, kata putus masih perlu persetujuan Pengerusi. Apa-apa tindakan bagi pihak PSK perlu rujuk kepada Pengerusi PSK terlebih dahulu. Bukannya sebagai ahli PSK, anda berhak membuat keputusan dengan membelakangkan pengerusi.

Pada pandangan kami sekiranya kedua-dua YB ini tidak datang ke Mesyuarat Agung Tahunan PSK bermakna mereka tidak lagi mengambil berat hal ehwal masyarakat Siam Kedah. Kemungkinan besar tahun hadapan kami jemput YAB Menteri Besar Kedah untuk hadir merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan PSK.

2 comments:

  1. Malam ni ringan-ringan sikit...senyum tenang buat penyokong Liverpool.!
    MAN U kalah 4-1, APA MACAM?
    Siapa kena KASUT pula kali ni?

    ReplyDelete
  2. Man U kalah lagi.
    Kena 2-0 dg fulham.
    kalah 2 kali berturut-turut.!

    ReplyDelete