Tuesday, August 11, 2009

Majlis Perjumpaan Jawatankuasa Penyelaras.

Majlis Perjumpaan Penyelaras Masyarakat Siam Negeri Kedah Darul Aman akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 17 Ogos 2009, Isnin
Jam: 2.30 petang
Tempat: Bilik Jawatankuasa, Aras 6 Blok E, Wisma Darul Aman, Alor Setar.

Antara ahli-ahlinya ialah:
1. Datuk Siw Chun a/p Eam, Perlis
2. En. Chalar a/l Endin Prom, Kg. Pedu
3. Pn. Som Phong a/p Din Chye, Bukit Selambau
4. En. Vechian a/l Endin Cheui, Sungai Petani
5. En. Arun a/l Sak Wang, Kg. Pedu
6. En. Khoo Ah Chai, Kg. Naka
7. En. Winai a/l Pet Kiaw, Kg. Kura
8. En. Asbudy a/l Endin Sing, Kg. Minyak
9. En. Ai Wong a/l Ai Poom, Kg. Begia
10. En. Chamnan a/l Leet, Kg. Kubang kesom
11. En. Chaleem Intachat, Jitra
12. En. Nuam a/l Din Tong, Kg. Kubang Chenok
13. En. Praksat a/l Lean, Kg. Lubuk Sengkuang
14. En. Udom a/l Nuam, Kg. Jitra
15. En. Tho Wen a/l Endin Boon, Kg. Olak Madu
16. En. Talong a/l Din Gen, Baling
17. En. Liap a/l Din Chom, Kg. Tas
18. En. Nam a/l Din Tong, Kg. Padang Peliang
19. Pn. Calim a/p Edeng, Kg. Titi Akar
20. En. Ie Reang a/l Huan, Kg. Tok Set
21. En. Khuan a/l Keam, Kg. Cina
22. Pn. Suan a/p Chem, Pendang
23. En. Ekrom a/l Din Tat, Kg. Banggol, Sidam Kiri


Rasanya pemimpin Kedah sudah ketandusan pemimpin sehingga ambil orang negeri lain jadi pemimpin. Sebab itulah bermacam-macam masalah wujud di negeri Kedah.

12 comments:

  1. jejawi arh,mcm mn dia leh masuk campur

    ReplyDelete
  2. Tanya kerajaan negeri Kedah kenapa.OK?

    ReplyDelete
  3. Aik!!! Tho ei!! Awat nama Manit tak tersenarai? Tak di iktiraf Ustaz ke? Jgn putus asa cuba dan cuba lagi....

    ReplyDelete
  4. KERAJAAN PR KEDAH SEWA uNTUK MELENGKAPKAN PERHIASAN..ORANG SIAM KEDAH MANA ADA GELARAN DATUK.

    ReplyDelete
  5. Saya tak akan menganggotai jawatankuasa tersebut selagi adanya orang luar. Rugi masa dok angguk-angguk geleng-geleng tanpa hala tuju.

    ReplyDelete
  6. JST tak layak sebab banyak sgt irihati dan hasat dengki dalam hatinya.tak caya tanya bini dia.siapa tak kenal true colour dia....

    ReplyDelete
  7. Orang yang penuh dengan irihati macam Manit tak sepatutnya kerja untuk Sangkhom. Dia tak boleh terima kalau ada orang kondem atau kutuk dia. Dia hanya berkerja untuk Sangkhom semata-mata untuk mengejar populariti. Suka dok kutuk merata kalaulah orang tu tidak bersehaluan dengan pendapat dia. Dia tidak boleh menerima pendapat atau pandangan yang bertentangan. Sejak kebelakangan ini dia mencari company atau sokongan baru dari orang yang agak crazy.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ye ke... maknanya para pemimpin PSK ada yang crazylah, kalaulah PSM tu boleh bantu orang Thai/Siam di Malaysia ataupun majoriti orang Thai/Siam di Malaysia tu menganggotai PSM, maka tak wujudlah PSK, PESILA dan yang lain. Minta dibetulkan jika tersalah/silap.

    ReplyDelete
  10. Kalau saya tak boleh terima orang kutuk atau kondem saya, kenapa saya wujudkan ruang utk puak Anon kutuk saya secara bebas tanpa memperkenalkan diri.

    Jawatan saya dalam kerajaan sudah cukup utk saya menyara keluarga. Saya tak perlu lagi jawatan lain yg diaorang tengah rebut. Buat apa saya perlu irihati. Saya cuma menyuarakan pandangan sahaja. Kalau betul saya katakan betul, kalau salah saya katakan salah.

    Masalah saya ialah saya tak pandai bodek. Siapa salah saya katakan salah walaupun orang tersebut merupakan orang yang dianggap mulia dalam sangkhom. Inilah perangai buruk saya. Perangai buruk saya ini akan berterusan dalam blog ini.

    ReplyDelete
  11. Sembang besar cakap tak nak apa2 jawatan..memang ada udang di sebalik batu punya..tgk muka nampak hati, tgk org dah tau perangai..

    ReplyDelete
  12. Sawaddee, satu lagi masalah. Depa submit nama JKKKP tak meminta izin daripada tuan punya nama dahulu. Mungkin ini dikatakan orang Persatuan Suka Mereka (PSM) boleh control semua JKKKP tanpa relaan. Nak tak nak, JKKKP kena ikut. Hangpa ingat semua JKKKP bodo ke? Mesy. yg lepas beberapa orang JKKKP pergi. Bubuh la nama kroni hangpa, tak payah libatkan JKKKP. La ni kerajaan PR bukan BN macam dulu. Cari la puak MKK.

    ReplyDelete