Thursday, February 11, 2010

Makan nasi lemak ulam petai bersama Datuk Timbalan Ketua Pengarah.


Pada 9.2.2010 saya menghadiri Mesyuarat isu dan gerak saraf di ibupejabat KL di bangunan Sime Darby. Sebelum menghadiri mesyuarat, saya telah membeli tiket untuk balik ke alor setar takut tak sempat. Saya dapat tiket pada pukul 12 malam bas ke alor setar.

Mesyuarat tersebut bermula pada jam 2.30 petang. Dalam mesyuarat saya bentangkan isu berkaitan Kota Seputeh dan mendapat makluman balas daripada rakan2 seluruh Malaysia yg mewakili negeri masing2. Boleh dikatakan saya banyak bercakap juga.

Mesyuarat tersebut tamat pada jam 5.00 petang. Memandangkan masa untuk naik bas masih lagi panjang, saya pun pergi la lepak dengan member di pejabat di tingkat 11. Selepas itu, ada seorang kawan pergi beli nasi lemak bersama petai. Tak lama kemudian, datanglah YBhg Datuk Timbalan Ketua Pengarah untuk melihat anak buahnya buat kerja OT.

Kami makan nasi bersama-sama dengan YBhg Datuk Timbalan Ketua Pengarah pada malam itu. Pada jam 10.30 mlm, saya minta diri untuk balik ke hotel dan terus naik bas balik ke Alor Setar. Inilah kali pertama saya makan bersama YBhg Datuk Timbalan Ketua Pengarah iaitu Big Boss saya nombor 2.

3 comments:

  1. Promosi yang hebat!!!!

    ReplyDelete
  2. Promosi Hebat.....Beli satu tambah satu...International Marketing Co pun malu...hahahha

    ReplyDelete
  3. Tak salah saya rasa bila saya rekodkan segala pengalaman saya dalam blog saya sendiri. Saya tak pernah malu bila saya tulis semua perkara yang benar. Org yang patut malu ialah org yg mempergunakan sangkhom utk kepentingan diri sendiri.

    ReplyDelete