Tuesday, February 16, 2010

Majlis Malam Mesra Pekemas 2010.

Pekemas berjaya menganjurkan Program Malam Mesra 2010 di Pusat Kebudayaan Masyarakat Siam pada 13.2.2010 dengan jayanya. Pada mulanya program itu dianjurkan bertujuan untuk memberi peluang para ahli forumer Pekemas dapat bertemu dan berinteraksi secara bersemuka setahun sekali.

Tetapi malangnya tarikh dan masa yang dipilih tidak sesuai dan tidak dapat mengumpul lebih ramai para forumer Pekemas. Walau bagaimana pun program tersebut berjaya dianjurkan di atas kehadiran ahli2 persatuan dari Persatuan Kebudayaan Siam Negeri Perlis dan ahli2 Pekemas. Seramai lebih kurang 100 orang hadir.

Para penduduk Kg. Wat Padang Peliang juga ramai yang hadir. Kami bergotong-royong menyediakan makanan dan BBQ sambil berhibur dengan persembahan karaoke.

Jika ada peruntukan lebih, mungkin kami akan anjurkan lagi program seperti ini pada 1 Mei 2011. Terima kasih saya ucapkan kepada Peemon, Baoji, Edisisiasat, Duangdean03, Anutaro, ahli2 dari Perlis, Kg. Tok Set, Naka, Dangpleng, Dangsing, Begia, Pedu, Praimai dll.


No comments:

Post a Comment