Monday, May 18, 2009

Pengunjung melebihi 10,000 orang dalam tempoh 5 bulan.

Saya mula wujud blog ini pada 22.12.2008 bagi mengasingkan isu-isu kritikal daripada FORUM PEKEMAS. Saya tak mahu artikel yang saya tulis memberi kesan buruk kepada Persatuan Siam Kedah (PSK) dan Persatuan Kebudayaan Masyarakat Siam Negeri Kedah (PEKEMAS). Saya harap penulisan artikel dalam blog ini merupakan inisiatif saya sendiri secara individu. Saya sedia bertanggungjawab di atas segala permasalahan yang mungkin wujud ekoran daripada penulisan saya dalam blog ini.

Tak disangka-sangka, jumlah pengunjung telah melebihi 10,000 orang dalam tempoh 5 bulan saya mewujudkan blog ini. Ini menunjukkan bahawa dunia sekarang betul-betul tiada sempadan dalam era teknologi maklumat. Kita tak perlu lagi bergantung kepada media perdana seperti RTM, TV3, Utusan Malaysia, Berita Harian dan sebagainya untuk mempromosikan kegiatan dan pandangan masyarakat kita kepada umum. Kita boleh melakukan sendiri dengan mewujudkan blog-blog bagi memperkenalkan masyarakat Siam kita di Malaysia untuk pengetahuan umum.

1 comment:

  1. Congratulations....Tahniah & Selamat Maju Jaya..

    ReplyDelete