Monday, January 12, 2009

Mesyuarat Jawatankuasa PEKEMAS.

Pada 8.1.2009 jam 7.00 mlm, saya pergi berjumpa dengan Phrakhru Thammabal Phem untuk meminta kebenaran menggunakan dewan wat bagi mengadakan Mesyuarat Jawatankuasa PEKEMAS dan juga Mesyuarat Jawatankuasa PSK pada 9.1.2009 jam 8.30 malam. PEKEMAS dan PSK akan berjalan seiring.

Pada 9.1.2009 jam 2.00 ptg saya, En. Chai dan En. Bunyin ke Kg. Padang Peliang untuk mengangkut almari yang disumbangkan oleh En. Chai kepada Pusat Belia dan Kebudayaan Siam bagi menyimpan peralatan Menora dan alat-alat musik tradisional.

Pada 9.1.2009 jam 8.00 malam, saya mengendalikan Mesyuarat Jawatankuasa Pekemas bil 3. Selepas itu, En. Bunyin mengendalikan Mesyuarat Jawatankuasa PSK Bil 2. Mesyuarat tamat pada jam 11.30 malam.

Selepas mesy. kami seramai 8 orang pergi pekena nasi goreng kedai petani di hadapan SMK Sg. Tiang. Kami sembang sampai 1.00 pg, jam 2.00 pagi sampai rumah.. tidur.

Pada 10.1.2009 jam 10 pagi, saya terus ke Kedai Printing di Pekan Baling untuk melihat proses edit LOGO PSK supaya ia siap sebelum AGM pada 13 Mac ini. Dalam perjalanan pulang ke Dangsing, saya singgah bersembang dengan Setiausaha JKKKP Kg. Kalai. Bermacam-macam isu kami bincang berkaitan khonthai Kedah. Tujuan saya hanya ingin mendapat maklumat tentang sosio-politik Khonthai Kedah secara detail dan memudahkan saya untuk membuat keputusan setiap tindakan saya yang saya ambil.

No comments:

Post a Comment