Sunday, September 6, 2009

Review: Seminar Beliathai di Olak Madu pada tahun 2004.

Aktiviti takbat dalam Program Seminar Beliathai di Olak Madu pada tahun 2004.

Sesi Meditasi dikendalikan oleh kawan-kawan dari Wat Dhammakaya, Penang.

Saya sedang memberi penerangan kepada barisan urusetia program seminar tersebut selaku Presiden PBTM.

Saya sedang merancang sesuatu bersama barisan urusetia seminar untuk pendekatan yang memudahkan para peserta mudah memahaminya tentang objektif-objektif seminar.

Sdr. Pricha sedang berceloteh sesuatu sehingga sdr. Ah Rong ketawa sakan.

Orang kampung sedang menyediakan makanan kepada semua yang terlibat dengan program seminar tersebut.

Mendiang Than Chau Khun Phrathep Mongkhollayan, Ketua Sami Kedah/Perlis sedang merasmikan program seminar tersebut.

Acharn Vichien sedang mengendalikan sesi suaikenal.

Saya dan sdr. Pricha sedang menyiapkan sesuatu di bilik urusetia.


Barisan urusetia sedang mengendalikan program seminar.

1 comment:

  1. Rindu la pula pengalaman seminar kt lamadu 2. lamadu adalah tempat pertama saya join seminar yang dianjurkan oleh khonthai. sebelum ni hanya ikut seminar atau motivasi yang diadakan di sekolah sahaja. ia merupakan tempat pertama saya boleh kenal khon thai kedah,perlis dan perak. mula2 datang tu rasa macam x mau join da tahun depan nanti. tapi pada hari terakhir 2 rasa macam x mau balik pula. he he he. lepas tu saya join juga seminar pbtm kt guar musang tu. memang happy la. boleh kenal kawan baru, dapat pengetahuan baru (tentang asal-usul khonthai, bidang pekerjaan), boleh latih menari dll. tahun seterusnya saya dengar kata pbtm akan buat kt plai mai pula tapi tiba2 je cancel pl. ruginya. he he he. TQ

    ReplyDelete