Sunday, September 6, 2009

Review: Program Belia di Sabah pada 2003.

Saya dan sdr. Anek bergambar kenang-kenangan bersama Ahli Dewan Tertinggi MBM di Sabah.
Semasa di lapangan terbang Kota Kinabalu untuk bertolak balik dari Sabah.

Saya menerima wang peruntukan PBTM daripada YB Datuk Hishamudin Tun Hussien, Menteri Belia dan Sukan pada 4 Ogos 2003 dan diperhatikan oleh YAB Datuk Seri Mohd. Khir Toyo, MB Selangor ketika itu merangkap Presiden MBM.


Saya menyertai program Pemimpin Bersama Rakyat di Beaufort, Sabah.

Bregambar kenang-kenangan bersama Sdr. Anek di hadapan Dewan Muhibbah, Beaufort, Sabah.

Saya berasa di barisan hadapan dalam Mesyuarat Sidang Tertinggi MBM di Hotel Sutera Harbour & Resort, Kota Kinabalu, Sabah.

Bergambar kenangan bersama YB Datuk Shamsul Nasarah, Ahli Parlimen Lenggong, Perak. Sekarang beliau merupakan Presiden MBM yang baru.

Sdr. Anek sedang menyanyi lagu Menggerak Belia dalam Mesyuarat Dewan Tertinggi MBM.

Saya bersama pemimpin GEPIMA sedang menikmati jamuan di Hotel Sutera Harbour & Resort, Kota Kinabalu, Sabah.

Saya dan Sdr. Anek mewakili PBTM ke Sabah dalam Majlis Dialog Belia Kebangsaan di Hotel Sutera Harbour & Resort, Kota Kinabalu, Sabah.

4 comments:

  1. Hotel ni kalau tak silap The Pacific Sutera dalam kawasan Sutera Harbour & Resort. Photo pertama tu rasanya di ruang lobi Grand Ballroom Hotel The Pacific Sutera. Di kawasan sama juga ada Magellan Hotel. Pergi Beaufort ada try Ambuyat tak?.

    ReplyDelete
  2. Sawaddee kkab Kh JST, syabas sdra. Satu kenangan manis, satu perjuangan yg sdra bertanggung jawab sepenuhnya dalam PBTM dahulu untuk memperkenalkan Khonthai kpd pucuk pimpinan negara dan juga kaum lain. Perjuangan mulia dan ikhlas ini, saya percaya masih kekal dlm minda semua pelajar, ahli-ahli PBTM dan semua masyarakat setempat yg terlibat secara langsung dan tidak langsung. Ramai pelajar dan para belia yg telah berjaya mencapai kejayaan hasil dari program dan seminar yg dianjurkan sdra and the gang. Yang baik=baik tetap ada orang kenang. Yang memeritkan atau mengecewakan tu...kita tanam, WIN-WIN..., ambil yg jernih buang yg keruh. Teruskan sdra dengan PERMULAAN yg MEMBINA ini. Semua kenangan ini akan menjadi PENGGERAK kpd jenerasi kita yg kan datang yg masih baru jinak dgn web/internet.Saya doakan kesejahteraan sdra....dgn tulus ikhlas,
    Bun Yin Ai An

    ReplyDelete
  3. Khun Manit;
    Ambillah iktibar dari nasihat Khun Bun Yin tu.Meneliti diri sendiri dan teruskan perjuangan anda.
    Dalam keghairahan/kesungguhan jiwa hendak berbakti kepada masyarakat, keluarga dan ibu bapa juga harus diutamakan.
    Harus diingat bahwa tindak tanduk dan perjuangan anda hari ini akan di nilai dan diadili oleh anak cucu cicit generasi akan datang.
    Ya..buang yang keruh ambil yang jernih...tekadkan wawasan dan jati diri,berjuanglah dengan hati jujur dan telus kerana sememangnya masyarakat kita memerlukan pemimpin yang bersifat berani dan adil saksama.

    ReplyDelete